HüNeR…

HÜNER…

Bî-kâr zarar ziyanda günLer.
Aşikâr mutLu.. Kârda evLiLer,
Fırın sahibi oLmak değiL hüner,
Ekmeği fırıncı değiL pişiren yer..!
iLhan eroL

Bî-kâr: F. Kârsız, işsiz kimse. Bekâr kişi. (Bekârlık, bikârların kârıdır. İşârât).

sevenler

Bilirim Ben Beni, Ya Rabb… Sevecek Yüz yok bende.

Sen beni Sevde nail’i ihsan olayım Ya Rasulallah…

”Eli boş gidilmez gidilen yere, Rabbim ben boş gelmedim ben suç getirdim..

Dağların çekemiyeçeği bu ağır yükü iki kat sırtımda çok güç getirdim…”
(Tahir-ül mevlevi’nin mezar taşından)

cilecolu

About siirdefterimden

Kalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur..!
Bu yazı Şiirlerim içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to HüNeR…

  1. Ümit dedi ki:

    Ne güzel söylemiş şair.

Yorum bırakın